VEELGESTELDE VRAGEN

Kaarten bestellen

Hoe kan ik kaarten bestellen met een cadeaukaart (voorheen digitaal tegoed)?

Zoek op onze website de voorstelling(en) die je wilt bestellen. Zorg dat je kiest voor ‘Inloggen met een account’. Je bestelling wordt nu gekoppeld aan ‘Mijn Theater’, je persoonlijke account bij onze schouwburg. In jouw account vind je het nummer en de pincode van jouw cadeaukaart. In het afrekenscherm kun je vervolgens met je cadeaukaart betalen. 

Is het saldo niet voldoende voor het te betalen bedrag, dan kun je het restbedrag voldoen met iDEAL, Podium Cadeaukaart of achtereenvolgens een combinatie daarvan.

Ik heb besteld met alleen een e-mailadres, hoe kan ik mijn cadeaukaart (voorheen digitaal tegoed) gebruiken?

Voor het gebruiken van je cadeaukaart heb je alleen het nummer en de pincode van je cadeaukaart nodig (dit heb je per mail van ons ontvangen).

Ik ben het nummer van mijn cadeaukaart en de pincode kwijt, wat nu?

Vraag een (tijdelijk) wachtwoord op via ‘Mijn Theater’ rechtsboven op onze website met het e-mailadres waarmee je eerder kaarten bij ons hebt besteld. Kies voor Inloggen met een account en vervolgens voor Wachtwoord vergeten. Vul je gegevens aan en verzin een wachtwoord. Vanaf dat moment heb je een volledig account waar ook je cadeaukaart is terug te vinden.

Hoe lang is mijn cadeaukaart geldig?

Je cadeaukaart is 5 jaar geldig. 

Kan ik mijn cadeaukaart inwisselen voor geld?

De cadeaukaart is niet inwisselbaar voor contant geld.

Kan ik online afrekenen met een Podium Cadeaukaart?

Ja, dat kan. Kras op de Podium Cadeaukaart het vakje met de verificatiecode alvast open. Kies in het afrekenscherm voor betalen met een Podium Cadeaukaart en volg de instructies in het afrekenproces. Een eventueel restbedrag kan je betalen met een tweede Podium Cadeaukaart of iDEAL.

De betaling met mijn Podium Cadeaukaart is mislukt, wat nu?

Mocht het afrekenproces zijn onderbroken of afgebroken en je hebt alle gegevens van de Podium Cadeaukaart al ingevuld, dan wordt het saldo van de kaart uiterlijk binnen een aantal dagen vanzelf weer hersteld.

Hoe lang is mijn Podium Cadeaukaart geldig?

De Podium Cadeaukaart is in de meeste gevallen drie jaar geldig. Dit staat ook vermeld op de achterkant van de cadeaukaart en in de mail van een digitale Podium Cadeaukaart. De geldigheid gaat in op het moment van aankoop. Met de saldo-checker kun je zien wat het saldo op de kaart is en wanneer je Podium Cadeaukaart verloopt.

Staat er op jouw cadeaukaart dat deze onbeperkt geldig is? Dan ben je in het bezit van een cadeaukaart die voor 2020 is aangeschaft. Deze is nog gewoon inwisselbaar en blijft onbeperkt geldig.

Ben je in het bezit van een één jaar geldige Podium Cadeaukaart? Dan is deze aangeschaft via een zakelijk keuzepakket (kerst- of eindejaarsgeschenk).

Kan ik betalen met een andere cadeaukaart dan de Podium Cadeaukaart?

Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.

Hoe kan ik kaarten bestellen met een tegoedbon?

Een papieren tegoedbon kan je laten omzetten in een cadeaukaart. Stuur je tegoedbon op naar onze schouwburg (Grotestraat 62 Cuijk) ter attentie van het bespreekbureau of doe ‘m bij ons in de brievenbus, in de muur rechts naast de hoofdingang. We maken het dan zo snel mogelijk voor je in orde. Met je cadeaukaart kun je vervolgens eenvoudig afrekenen wanneer je kaarten bestelt via de website of telefonisch bij het bespreekbureau.

Hoe lang zijn de papieren tegoedbonnen en theaterbonnen geldig?

Papieren tegoed- en theaterbonnen zijn onbeperkt geldig.

Ik heb online kaarten besteld maar deze nog niet ontvangen?

Doorgaans vind je de bestelde kaarten binnen tien minuten in je mailbox. Als dat niet het geval is, kijk dan eerst in de map met ongewenst/spam/reclame mail. Tip: Markeer mail van ons als vertrouwd. Daarmee verklein je de kans dat onze berichten als spam in de ongewenste mail belanden.

Heb je een 'Mijn Theater' account? Dan kun je bij Mijn reserveringen je kaarten zelf downloaden. Heb je besteld zonder account: vraag dan een (tijdelijk) wachtwoord op via ‘Mijn Theater’ rechtsboven op onze website. Kies voor ‘Inloggen met een account' en vervolgens voor ‘Wachtwoord vergeten'. Vul je gegevens aan en verzin een wachtwoord. Vanaf dat moment heb je een volledig account en kun je je e-tickets downloaden.

Heb je toch nog een vraag, dan kun je het beste een e-mail sturen naar kassa@schouwburgcuijk.nl. Gebruik bij voorkeur het e-mailadres dat je gebruikte om te bestellen.

Ik ben mijn e-tickets kwijt, wat nu?

Heb je een 'Mijn Theater' account? Dan kun bij Mijn reserveringen je kaarten zelf downloaden.
In andere gevallen stuur een e-mail naar kassa@schouwburgcuijk.nl met het e-mailadres dat je hebt gebruikt om te bestellen.

Hoe bestel ik een rolstoelplaats?

Een rolstoelplaats bestellen kan uitsluitend via het bespreekbureau.

Waarom kan ik geen plaatsen op het balkon reserveren?

Ons kaartverkoopsysteem selecteert automatisch de best beschikbare plaatsen in de zaal. Pas wanneer de zaal beneden vol is, kunnen kaarten voor het balkon worden besteld. Is de zaal nog niet vol en wil je per se een plekje op het balkon? Neem dan contact op met het bespreekbureau, dan kijken we of dit al dan niet mogelijk is.

Kaarten annuleren

Kan ik mijn kaarten annuleren?

Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid de voorstelling bij te wonen, dan kun je je kaarten annuleren tot één dag voor de voorstelling. De kosten bedragen 5 euro per kaartje, restitutie vindt uitsluitend plaats in de vorm van een cadeaukaart (voorheen digitaal tegoed).
Annuleren kan via e-mail (kassa@schouwburgcuijk.nl), bij voorkeur met het e-mailadres waarmee je de kaarten hebt besteld.

Ik heb kaarten gekocht via een andere website, kan ik deze bij jullie annuleren?

Nee, hiervoor moet je bij de betreffende partij zijn waar je je kaarten hebt gekocht.

Goed om te weten: wij werken regelmatig samen met betrouwbare ticket partners zoals De Nationale Theaterkassa (NTK). Let op, mogelijk hanteren zij afwijkende annuleringsvoorwaarden.

Helaas zijn er ook nog altijd derde partijen die ongeldige theaterkaarten aanbieden of tegen een hogere prijs. Wij zijn niet aansprakelijk voor mogelijke problemen die hieruit voortvloeien en behouden ons het recht voor deze kaarten te annuleren.

We adviseren je kaarten zoveel mogelijk via onze website te bestellen. Zo weet je zeker dat je geldige kaarten hebt en kunnen we je op de hoogte houden van eventuele wijzigingen of andere belangrijke informatie.

Lees meer over over 'Weet waar je koopt'.

Ik heb me vergist in de datum / ik kan niet komen, krijg ik mijn geld terug?

Tot 1 dag van tevoren kun je je kaarten annuleren via het bespreekbureau. Je ontvangt restitutie in de vorm van een cadeaukaart (voorheen digitaal tegoed) minus 5 euro per toegangskaart.

Zie ook ‘Kan ik mijn kaarten annuleren?’

Mijn Theater

Wat is Mijn Theater?

Wanneer je via onze website kaarten bestelt, heb je de mogelijkheid een account aan te maken en aanvullende gegevens in te vullen.
Via Mijn Theater kan je vervolgens:

  • je wachtwoord of persoonlijke gegevens en voorkeuren wijzigen
  • zien voor welke voorstellingen je kaarten hebt
  • je kaarten downloaden
  • opzoeken welke voorstellingen je in het verleden hebt bezocht
  • het saldo van je cadeaukaart (voorheen digitaal tegoed) inzien (geldig tot 5 jaar na de laatste bijschrijving).

Hoe maak ik een account aan?

Klik rechtsboven op het icoontje ‘Mijn Theater’ en vervolgens op ik wil een account aanmaken. Vul de gevraagde gegevens in en klik op inloggen.

Ik heb besteld met alleen een e-mailadres, hoe kan ik mijn gegevens aanvullen?

Vraag een (tijdelijk) wachtwoord op via ‘Mijn Theater’ rechtsboven op onze website, kies voor Inloggen met een account en vervolgens voor Wachtwoord vergeten. Vul je gegevens aan en verzin een wachtwoord. Vanaf dat moment kun je gebruik maken van ‘Mijn Theater’.

Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bestaat?

Je hebt dit e-mailadres al eerder gebruikt voor een bestelling. Vraag een (tijdelijk) wachtwoord op. Kies eerst voor Inloggen met een account en vervolgens voor Wachtwoord vergeten.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Log eerst in met je oude e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens kun je je e-mailadres aanpassen onder Mijn gegevens. Bij de eerstvolgende inlogsessie gebruik je het nieuwe e-mailadres.

Waarom staat er niets onder 'Mijn reserveringen'?

Het overzicht van toegangskaarten onder Mijn reserveringen wordt zichtbaar nadat je een definitieve reservering hebt gemaakt. Als er niets staat heb je mogelijk een ander account gebruikt. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met het bespreekbureau.

Kortingen

Hebben jullie kortingsacties?

Wij hebben geen kortingsacties. Wel werken we samen met de Bankgiroloterij. Ook hebben we leuke extra’s en aanbiedingen voor onze Vrienden.

Ik heb een CJP/CKV pas. Krijg ik korting?

Helaas is dat op dit moment niet mogelijk.

Bestaat er een korting voor grotere groepen?

Informeer bij ons bespreekbureau naar de mogelijkheden voor groepskorting.

Overige vragen

Ik sta op een wachtlijst. Hoe werkt dat?

Als er kaarten beschikbaar komen dan wordt de wachtlijst op volgorde benaderd. Je krijgt een automatische bevestiging met betaallink of een persoonlijk bericht per mail. Op de dag zelf word je meestal gebeld. Voor een vlotte bereikbaarheid adviseren wij je om ook een mobiel telefoonnummer achter te laten.

Hoe kan ik mijn stoelnummers wijzigen?

Ben je niet helemaal gelukkig met de plaatsen die je hebt gekozen of heb je door omstandigheden een hoekplaats nodig? Neem dan ruim van tevoren contact op met het bespreekbureau.
Voor het wijzigen van plaatsen kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Gaat de voorstelling wel door?

De stelregel is dat als alle artiesten er zijn en de voorstelling is speelklaar, dan gaat de voorstelling gewoon door. Ook bij slecht weer.
Annuleringen geven wij zo snel mogelijk en persoonlijk door. Dat gaat vrijwel zonder uitzondering per e-mail en bij annuleringen op korte termijn ook wel per SMS. Voor een vlotte bereikbaarheid adviseren wij je om ook een mobiel telefoonnummer achter te laten.

Mag mijn baby mee de zaal in?

Baby’s en kinderen jonger dan 2 jaar moeten helaas nog even wachten voordat ze welkom zijn in onze schouwburg.

Mag ik foto’s of filmpjes maken van de voorstelling?

Het is niet toegestaan foto’s of video-opnames te maken tijdens de voorstelling. We verzoeken je dringend je mobiele telefoon of eventuele andere devices uit te schakelen en geen hinder te veroorzaken voor de artiest(en) of andere gasten.

Wanneer krijg ik mijn pauzedrankje?

Bij de meeste voorstellingen is een pauzedrankje inbegrepen (dit staat vermeld op je e-ticket). Deze staat voor je klaar in de pauze. Is er geen pauze, dan krijg je het drankje na afloop. 

Het is niet mogelijk om het pauzedrankje voorafgaand aan de voorstelling te nuttigen.