Veelgestelde vragen

Kaartverkoop

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten bestel je via de website en ontvang je per mail. Je kunt ervoor kiezen om wel of geen account aan te maken. Het voordeel van een account is dat je altijd bij je gegevens en kaarten kunt. Ook kun je vanuit je account kaarten doorsturen, bijvoorbeeld naar een vriend of vriendin voor wie je een kaartje hebt besteld.

Hoe kan ik betalen?

Kaarten reken je op de website eenvoudig af via iDEAL, met een Podium Cadeaukaart of je persoonlijke Cadeaukaart Schouwburg Cuijk (voorheen digitaal tegoed). 

Moet ik mijn e-tickets printen?

Het is niet nodig om je e-tickets uit te printen mits de qr-code goed leesbaar op je telefoon kan worden getoond.

Hoeveel kaarten kan ik kopen?

Per voorstelling mag je maximaal 10 kaarten bestellen, tenzij anders vermeld. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn bij populaire voorstellingen om zo veel mogelijk mensen de kans te bieden op kaarten.

Kan ik mijn kaarten ruilen/annuleren?

Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid de voorstelling bij te wonen, dan kun je je kaarten annuleren tot één dag voor de voorstelling. De kosten bedragen 5 euro per kaartje, restitutie vindt uitsluitend plaats in de vorm van een cadeaukaart (voorheen digitaal tegoed).

Ben je Vriend van de schouwburg, dan betaal je geen annuleringskosten.

Annuleren kan via e-mail (kassa@schouwburgcuijk.nl), bij voorkeur met het e-mailadres waarmee je de kaarten hebt besteld.

Hoe kan ik mijn cadeaukaart Tegoed Schouwburg Cuijk gebruiken?

Zoek op onze website de voorstelling(en) die je wilt bestellen. Zorg dat je kiest voor ‘Inloggen met een account’. Je bestelling wordt nu gekoppeld aan ‘Mijn Theater’, je persoonlijke account bij onze schouwburg. In jouw account vind je het nummer en de pincode van jouw cadeaukaart. In het afrekenscherm kun je vervolgens met je cadeaukaart betalen. 

Is het saldo niet voldoende voor het te betalen bedrag, dan kun je het restbedrag voldoen met iDEAL, Podium Cadeaukaart of achtereenvolgens een combinatie daarvan.

Kan ik online afrekenen met een Podium Cadeaukaart?

Ja, dat kan. Kras op de Podium Cadeaukaart het vakje met de verificatiecode alvast open. Kies in het afrekenscherm voor betalen met een Podium Cadeaukaart en volg de instructies in het afrekenproces. Een eventueel restbedrag kan je betalen met een tweede Podium Cadeaukaart of iDEAL.

Gaat er iets mis tijdens de betaling? Dan ben je je geld niet kwijt. Wanneer de transactie niet is afgerond zal het saldo na verloop van tijd vanzelf weer gecorrigeerd worden. Je kan op onderstaande webpagina het nummer van je kaart invullen om te kijken of er (weer) saldo op staat. 

https://podiumcadeaukaart.nl/ik-heb-een-cadeaukaart/saldo-checken

Hoe kan ik een rolstoelplaats reserveren?

Een rolstoelplaats bestellen kan uitsluitend via het bespreekbureau, telefonisch bereikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 13.30 - 17.00 uur of stuur een e-mail naar kassa@schouwburgcuijk.nl.

Waarom kan ik geen plaatsen op het balkon kiezen?

Ons kaartverkoopsysteem selecteert automatisch de best beschikbare plaatsen in de zaal. Pas wanneer de zaal beneden vol is, kunnen kaarten voor het balkon worden besteld. Is de zaal nog niet vol en wil je per se een plekje op het balkon? Neem dan contact op met het bespreekbureau, dan kijken we of dit al dan niet mogelijk is.

Ik ben mijn inloggevens vergeten, wat nu?

Weet je nog wel welk e-mailadres aan je account is gekoppeld? Klik dan op inloggen en vervolgens op 'wachtwoord vergeten?'. Ben je ook het e-mailadres vergeten, neem dan contact op met het bespreekbureau, dan helpen we je verder.

Wanneer krijg ik mijn e-tickets?

Doorgaans ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling in je mail. Hierin staat een link om je tickets te kunnen downloaden. 

Ik ben mijn e-tickets kwijt, wat nu?

Geen probleem, je tickets zijn altijd terug te vinden in je account. Heb je nog geen account? Vraag dan een (tijdelijk) wachtwoord op via ‘Mijn Theater’ rechtsboven op onze website. Kies voor ‘Inloggen met een account' en vervolgens voor ‘Wachtwoord vergeten'.  Vul je gegevens aan (gebruik het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt gedaan) en verzin een wachtwoord. Vanaf dat moment heb je een volledig account en kun je je e-tickets downloaden.

Ik zie geen bestelbutton

Wanneer de kaartverkoop net is begonnen, kan het gebeuren dat de bestelknop niet gelijk zichtbaar is. Dit kun je oplossen door de webpagina te verversen.

Algemeen: Je kunt de webpagina verversen met het ‘gebogen/ronde pijltje’, die staat bovenin de pagina, in of naast de adresbalk. 

Computer: Druk de Ctrl-toets en F5 tegelijk in om een geladen webpagina te verversen.

Mac: Druk de toetsen Cmd en R tegelijk in of gebruik de combinatie Appeltje+R.

Telefoon: ververs de pagina door de pagina naar beneden te trekken. veeg met de wijsvinger over de pagina en laat de vinger aan het einde van het scherm los. Bovenin verschijnt kort het ververs-icoon als teken dat de pagina wordt vernieuwd.

Op de tickets in mijn telefoon staat een andere aanvangstijd dan op de website. Welke tijd klopt?

De aanvangstijd op onze website is altijd de juiste aanvangstijd. Het verschil kan worden veroorzaakt door een verouderde versie van je app om je tickets in te bewaren. Wij adviseren Androidgebruikers Passbook te downloaden. Bij iPhones staan je tickets automatisch in je Apple Wallet. 

Je bezoek

Hebben jullie ook huisregels?

Onze algemene bezoekersvoorwaarden vind je hier

Mag ik filmen of fotograferen tijdens een voorstelling?

Het is niet toegestaan foto’s of video-opnames te maken tijdens de voorstelling. We verzoeken je dringend je mobiele telefoon of eventuele andere devices uit te schakelen en geen hinder te veroorzaken voor de artiest(en) of andere gasten.

Mag mijn baby of peuter mee de zaal in?

Baby’s en kinderen jonger dan 2 jaar moeten helaas nog even wachten voordat ze welkom zijn in onze schouwburg.

Wanneer krijg ik mijn (pauze)drankje?

Bij de meeste voorstellingen is een (pauze)drankje inbegrepen (dit staat vermeld op je e-ticket). Dit staat voor je klaar in de pauze. Is er geen pauze, dan krijg je het drankje na afloop. 
Het is niet mogelijk om het (pauze)drankje voorafgaand aan de voorstelling te nuttigen.

Waar kan ik parkeren?

Parkeren in Cuijk is gratis. Je kunt je auto kwijt in de directe omgeving en op loopafstand van de schouwburg.

Er is een ruime parkeerplaats aan de achterzijde van de schouwburg (Kaneelstraat). Hier geldt van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur een maximale parkeertijd van twee uur (blauwe zone).
Ook zijn er parkeerterreinen aan de Maaskade (Waaistraat), op de Markt en het Zwaanplein.
Er zijn enkele invalidenparkeerplaatsen in de directe omgeving van de schouwburg.

Plan hier je route naar de parkeerplaats achter de schouwburg.

Zijn er voorzieningen voor mensen met een beperking?

Zeker! Je leest alles over onze voorzieningen op de pagina Toegankelijkheid.

Hebben jullie stoelverhogers?

Deze staan voor je klaar bij jeugd- en familievoorstellingen of vraag ernaar bij een van onze medewerkers.

Ik wil graag komen eten, kan dat?

Vooraf een hapje eten is mogelijk op donderdag tot en met zaterdag en bij een beperkt aantal voorstellingen op dinsdag en woensdag. Lees er alles over op de pagina Eten en Drinken

Overige vragen

Kan ik ook een zaal bij jullie huren?

Dat kan zeker, kijk hiervoor op onze pagina Evenementen & Verhuur.

Waar kan ik terecht met positieve of negatieve feedback?

Geef een opmerking of klacht direct door aan een medewerker, misschien kunnen wij je dan direct helpen.
Heb je een voorstelling bij ons bezocht? Dan ontvang je na afloop een mail met een link naar een formulier waar je kunt invullen wat je van de voorstelling vond, de horeca en onze dienstverlening. Tips en suggesties van harte welkom!

Hebben jullie kortingsacties?

Wij hebben geen kortingsacties. Wel werken we samen met de Bankgiroloterij. Ook hebben we regelmatig leuke extra’s en aanbiedingen voor onze Vrienden.

Ik heb kaarten gekocht via een andere website, kan ik deze bij jullie annuleren?

Nee, hiervoor moet je bij de betreffende partij zijn waar je je kaarten hebt gekocht.

Goed om te weten: wij werken regelmatig samen met betrouwbare ticket partners zoals De Nationale Theaterkassa (NTK). Let op, mogelijk hanteren zij afwijkende annuleringsvoorwaarden.

Helaas zijn er ook nog altijd derde partijen die ongeldige theaterkaarten aanbieden of tegen een hogere prijs. Wij zijn niet aansprakelijk voor mogelijke problemen die hieruit voortvloeien en behouden ons het recht voor deze kaarten te annuleren.

We adviseren je kaarten zoveel mogelijk via onze website te bestellen. Zo weet je zeker dat je geldige kaarten hebt en kunnen we je op de hoogte houden van eventuele wijzigingen of andere belangrijke informatie.

Lees meer over 'Weet waar je koopt'.

Ik heb me vergist in de datum / ik kan niet komen, krijg ik mijn geld terug?

Tot 1 dag van tevoren kun je je kaarten annuleren via het bespreekbureau. Je ontvangt restitutie in de vorm van een cadeaukaart (voorheen digitaal tegoed) minus 5 euro per toegangskaart.