Schouwburg Cuijk
Grotestraat 62
5431 DL Cuijk
Openingstijden bespreekbureau:
di t/m vr van 15 tot 18 uur
en twee uur voorafgaand aan een voorstelling.
Gesloten in juli en augustus.

Contactformulier

Mijn vraag of opmerking is gericht aan:
bespreekbureau
andere afdeling

Vraag of opmerking:
KAARTVERKOOP

Bereikbaarheid

Bespreekbureau: geopend van di t/m vr van 15.00-18.00 uur, en twee uur voorafgaande aan een voorstelling.
Telefoon: 0485-314344.
E-mail: kassa@schouwburgcuijk.nl.

Het bespreekbureau is gesloten in de maanden juli en augustus, evenals tussen kerst en nieuwjaar, en in de carnavalsweek.

Online kaartverkoop

Betalen met iDEAL. U ontvangt uw e-tickets per e-mail.
Rolstoelplaatsen kunnen alleen telefonisch of bij het bespreekbureau worden besteld; u kunt ook via e-mail contact opnemen.

Bestellen met account of alleen e-mailadres

Bij het bestellen op deze website kunt u kiezen voor bestellen met een account of met alleen uw e-mailadres. In het laatste geval adviseren we u om uw gegevens zoals uw adres en telefoonnummer op een later moment bij ons achter te laten.

Dit doet u bij 'mijn theater', rechtsboven op het scherm. Kies voor 'inloggen met een account', en vervolgens 'wachtwoord vergeten'. Nadat u een nieuw wachtwoord heeft ingesteld kunt u uw gegevens aanvullen. We kunnen u dan bereiken als de voorstelling onverhoopt niet doorgaat.

Reserveringskosten

  • online betalen + e-tickets zelf uitprinten: 1,25 euro per toegangskaart, met een maximum van 10 euro per bestelling
  • telefonisch reserveren + kaarten ophalen bij bespreekbureau: 1,25 euro per toegangskaart, met een maximum van 10 euro per bestelling
  • telefonisch bestellen + kaarten laten toesturen: 1,25 euro per toegangskaart (max. 10 euro) + 3,00 euro per bestelling
  • bij bespreekbureau: geen reserveringskosten

Toegangskaarten thuisgestuurd of afhalen

Tot twee weken voor de gewenste voorstelling worden de telefonisch door u bestelde kaarten door Schouwburg Cuijk op verzoek per post toegestuurd à 3 euro per bestelling.

Toegangskaarten die binnen twee weken voor de voorstelling zijn gereserveerd, dienen uiterlijk een half uur voor aanvang van de voorstelling afgehaald en betaald te zijn.

Betalen met de Podium Cadeaukaart

U kunt zowel online als aan het bespreekbureau betalen met de Podium Cadeaukaart, eventueel in combinatie met iDeal.

Betalen met tegoedbon

Met een door Schouwburg Cuijk uitgegeven tegoedbon kunt u bij het bespreekbureau betalen voor een voorstelling of een theaterdiner.

Digitaal tegoed

Het digitale tegoed is een persoonlijk tegoed, gekoppeld aan uw persoonlijke account en is tot 5 jaar na de laatste bijschrijving geldig. Uw digitale tegoed kunt u online gebruiken, aan het bespreekbureau en ook bij telefonische bestellingen. Het digitale tegoed is in 'mijn theater' altijd zichtbaar en beschikbaar.

Annuleren van toegangskaarten of wijzigen van zitplaats

Bent u verhinderd of wilt u uw rij- en/of stoelnummer wijzigen? Dan kunt u bij het bespreekbureau - tot uiterlijk zeven dagen vóór de voorstelling - toegangskaarten inwisselen voor een digitaal tegoed. Dit tegoed is persoonlijk en heeft de waarde van de ingeleverde toegangskaart(en) minus 3 euro annuleringskosten per kaart.

U mag de kaarten ook per post aanleveren of zelf bezorgen. Het adres is Grotestraat 62, 5431 DL Cuijk. Als u er zeker van wilt zijn dat uw poststuk bij ons is aangekomen, adviseren wij u om de kaarten aangetekend te versturen.

Annuleren van e-tickets

Voor e-tickets gelden dezelfde voorwaarden maar een afwijkende procedure. Neem telefonisch of per e-mail contact op met het bespreekbureau.

Annuleringskostenverzekering

Bij uw bestelling of reservering kunt u voor 15 euro een annuleringskostenverzekering afsluiten.Daarmee kunt u de kaarten tot 1 dag vóór de voorstelling annuleren of wijzigen. Er worden u geen kosten (à 3 euro per toegangskaart) in rekening gebracht.
Voor de waarde van de geannuleerde/gewijzigde toegangskaarten ontvangt u een digitaal tegoed.

Weer of geen weer... the show must go on!

U kunt er altijd van uitgaan dat de voorstelling doorgaat, weer of geen weer. Als er onverhoopt een voorstelling wordt geannuleerd door het gezelschap (de enige partij die een voorstelling kán annuleren), brengt de schouwburg u hiervan op de hoogte, mits we beschikken over uw e-mailadres en telefoonnummer. Ook melden we dit zo snel mogelijk op de website. Indien u niet naar de schouwburg heeft kunnen komen vanwege het slechte weer of het niet rijden van het openbaar vervoer, kan de schouwburg hier helaas geen restitutie voor verlenen.

Kopiekaarten

Toegangskaarten zijn persoonlijk en staan geregistreerd op naam. Het uitgeven van kopiekaarten is alleen mogelijk vanaf een uur voor aanvang aan de balie van het bespreekbureau en op vertoon van een legitimatiebewijs.
Van e-tickets worden geen kopieën verstrekt.

Groepen

Gezelschappen vanaf 11 personen kunnen in aanmerking komen voor groepskorting. Informeer bij het bespreekbureau naar de mogelijkheden.

Bent u slecht ter been?

Reserveert u dan bij voorkeur een plaats in de voorste helft van de zaal, rij 1 t/m 12. Er is geen lift.

Rolstoelplaatsen

In onze theaterzaal zijn de rijen 11 en 12 voorzien van demontabele stoelen voor een of meerdere rolstoelen.
Het tijdig vastleggen van rolstoelplaatsen is noodzakelijk. Neem telefonisch of per e-mail contact op met ons bespreekbureau als u hiervan gebruik wilt maken. Rolstoelgebruikers betalen wel de gebruikelijke reserveringskosten (1,25 euro per toegangskaart), maar niet de verzendkosten.

Balkon

De zitplaatsen op het balkon gaan pas in de verkoop als de zaal grotendeels is uitverkocht.

Wachtlijst

Is de voorstelling van uw keuze uitverkocht? Plaats dan uw naam op de wachtlijst. Als er kaarten beschikbaar komen dan wordt de wachtlijst op volgorde gebeld.
U kunt ook op de dag van de betreffende voorstelling bij het bespreekbureau informeren of er kaarten beschikbaar zijn gekomen.

Laatkomen

U wordt verzocht tijdig in het theater aanwezig te zijn. Bij te laat komen wordt u slechts bij een onderbreking toegelaten tot de zaal; dit kan ook na de pauze zijn!

SMS- en E-mailservice

Als wij over uw e-mailadres beschikken, kunnen wij u informeren over bijzonderheden of wijzigingen die verband houden met de door u gekozen voorstellingen. Als uw mobiele telefoonnummer als eerste nummer staat vermeld in uw account, kunnen wij u - alleen in noodgevallen - per SMS informeren als zich een calamiteit voordoet (bijvoorbeeld een onverhoopte annulering) bij een door u gekozen voorstelling.

Fotograferen en telefoneren

Voorstellingen en concerten in Schouwburg Cuijk zijn auteursrechtelijk beschermd. Het is daarom niet toegestaan om geluids-, foto- of filmopnamen te maken tijdens de voorstelling zonder de uitdrukkelijke toestemming van de directie.

Zaalplattegrond

Klik op de plattegrond voor een vergroting.

Bezoekersvoorwaarden

Op de verkoop van toegangskaarten zijn van toepassing de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de VSCD.

Veelgestelde vragen

Ik sta op een wachtlijst. Hoe werkt dat?
Als er kaarten beschikbaar komen dan wordt de wachtlijst op volgorde gebeld. Dat kan ook op de dag zelf zijn. Voor een vlotte bereikbaarheid adviseren wij u om ook een mobiel telefoonnummer achter te laten.
Hoe wordt de seriekorting berekend?
De korting voor een serie wordt berekend over het laagste aantal toegangskaartjes uit die serie. De berekening wordt weergegeven als een totale korting. Vervolgens wordt de totale korting uitgesmeerd over alle toegangskaarten binnen de serie. U heeft daarom het meeste voordeel bij een gelijk aantal kaarten per serievoorstelling.
Ik ben verhinderd. Kan ik de toegangskaarten teruggeven?
Tot 7 dagen van te voren kunt u de kaarten inleveren bij het bespreekbureau. U ontvangt restitutie in de vorm van een een digitaal tegoed minus € 3,00 per toegangskaart. Als u een annuleringskostenverzekering heeft kan dat zonder kosten tot 1 dag van tevoren.
Waarom zijn de laatste e-tickets in mijn afdruk anders dan de eerste twee?
Om papier en inkt te besparen worden alleen de eerste e-tickets afgedrukt met extra informatie. Van de overige tickets wordt alleen de unieke QR code (van belang voor de toegangscontrole) afgedrukt.
Ik heb e-tickets besteld, maar heb deze nog niet ontvangen.
Heeft u 2 uur na de bestelling nog geen mailtje met e-tickets ontvangen? Neem dan contact op met het bespreekbureau.
Gaat de voorstelling wel door?
Annuleringen geven wij zo veel als mogelijk persoonlijk aan u door. Als alle artiesten er zijn en de voorstelling is speelklaar, gaat de voorstelling gewoon door. Ook bij slecht weer.
Ik heb een CJP pas. Krijg ik korting?
Heb je een CJP pas? Wij verstrekken een last-minute korting van 30% op vertoon daarvan bij het bespreekbureau vanaf 1 uur voor aanvang.
Mijn Theater: Er staat niets onder 'Mijn reserveringen'
Het overzicht van toegangskaarten onder Mijn reserveringen wordt zichtbaar na een definitieve reservering heeft plaatsgevonden.
Mijn Theater: Ik kan niet inloggen
Heeft u een nieuw e-mailadres? U logt dan eerst in met uw oude e-mailadres. Vervolgens kunt u bij 'Mijn gegevens' uw e-mailadres aanpassen.
Mijn Theater: Melding 'e-mailadres bestaat al'
U heeft blijkbaar al een account. U kunt het bijbehorende wachtwoord opvragen door uw e-mailadres in de betreffende regel in te vullen. De regel voor wachtwoord laat u leeg. Vervolgens kiest u voor 'Klik hier om uw wachtwoord op te vragen'.
Mijn Theater: Nieuw account aanmaken
Wilt u een nieuw account aanmaken, begin dan met het invullen van uw e-mailadres in de betreffende balk en klik vervolgens op de button 'Nieuw account'.
Betalen: Hoe lang is mijn digitale tegoed geldig?
Het digitale tegoed is geldig tot 5 jaar na de laatste bijschrijving.
Betalen: Ik wil betalen met een tegoedbon.
Een tegoedbon kunt u bij het bespreekbureau laten omzetten in een digitaal tegoed. U kunt uw digitale tegoed automatisch laten verrekenen als u via onze website toegangskaarten koopt. Natuurlijk is de tegoedbon bij het bespreekbureau als direct betaalmiddel te gebruiken.
Betalen: Hoe lang zijn de papieren tegoedbonnen en theaterbonnen geldig?
Tegoedbonnen, theaterbonnen en ook de podiumcadeaukaarten zijn onbeperkt geldig.
Betalen: Digitaal tegoed, hoe werkt dat?
Uw digitale tegoed kunt u online gebruiken, aan het bespreekbureau en ook bij telefonische bestellingen.
Betalen: Kan ik met mijn podiumcadeaukaart digitaal tegoed kopen?
Jazeker! Als u optimaal gebruik wilt maken van het digitaal bestellen en betalen, kunt u uw podiumcadeaukaart aan het bespreekbureau laten omzetten in een digitaal tegoed. Met dat digitale tegoed kunt u vervolgens online betalen.
Betalen: De betaling met mijn Podium Cadeaukaart is mislukt. Wat nu?
Na een succesvolle betaling met de Podium Cadeaukaart, maar een mislukte betaling voor het restbedrag, kan uw bestelling niet worden afgehandeld. U moet uw bestelling later opnieuw doen. Het gebruikte saldo van de podiumcadeaukaart wordt na een aantal dagen teruggestort op deze kaart. Bewaar de kaart daarom goed.
SERVICE

Portemonneeloze garderobe

Uit veiligheidsoverwegingen is het meenemen van jassen in de theaterzaal niet toegestaan. Het gebruik van de bediende garderobe is, bij alle door Schouwburg Cuijk georganiseerde voorstellingen, in de prijs van de toegangskaart inbegrepen. De garderobe is tot 30 minuten na afloop van de voorstelling bemand.

Portemonneeloze pauze

Een pauzeconsumptie (koffie thee, frisdrank, wijn) is in de toegangsprijs van bijna alle voorstellingen inbegrepen. Bij voorstellingen zonder pauze kunt u na afloop tegen inlevering van uw toegangskaart deze consumptie genieten.

Bij familievoorstellingen zonder pauze is geen consumptie inbegrepen in de toegangsprijs. Voor de kinderen is er gratis limonade en de volwassenen betalen hun drankje aan de bar.

Gastdames en gastheren

Voor aanvang en tijdens de voorstellingen zijn in de foyer en in de theaterzaal gastdames en/of -heren aanwezig om u te helpen bij al uw vragen. Spreekt u hen gerust aan als u hulp of advies wenst!

Opblaasbaar stoelkussen

Met kinderen naar het theater, het leukste dat er is! Theaterstoelen zijn echter berekend op de maten van grote mensen. Daarom heeft Schouwburg Cuijk een unieke service: een opblaasbaar stoelkussen. Op dit kussen zitten uw kinderen voortaan op fluweel en zien ze de voorstelling beter.
Voor aanvang van iedere jeugd- of familievoorstelling is een beperkt aantal stoelkussens bij ons te leen.

Ringleiding

Voor mensen met een gehoorbeperking is de theaterzaal uitgerust met een draadloos FM systeem (merk PHONAK) dat zowel mét als zónder uw gehoorapparaat werkt. Om van deze voorziening gebruik te kunnen maken heeft u een ontvanger nodig. Een ontvanger wordt gratis uitgeleend en is voor de voorstelling verkrijgbaar bij het bespreekbureau.

Route

Een routebeschrijving naar Schouwburg Cuijk kunt u maken met
Google Maps of Bing Maps.
Let op: een deel van de Grotestraat is afgesloten. Volg de borden.

Parkeren

Bij het bezoek aan onze schouwburg kunt u parkeren aan de achterzijde van het gebouw (Kaneelstraat), aan de Maaskade (Waaistraat), op de Markt (centrum) of op het Zwaanplein (centrum). In de buurt van de schouwburg zijn enkele gehandicaptenparkeerplaatsen.
Komt u met de trein? Vanaf het station is het ca. acht minuten lopen naar de schouwburg.

Parkeren

Theater met Mes & Vork

Informatie over onze theaterdiners en andere culinaire arrangementen vindt u op de pagina Eten en drinken.

Maakt u gebruik van een theaterdiner neemt u dan de toegangsdeur van het restaurant, links naast de hoofdingang; er is daar een garderobe voor uw jas.

Nazit in het TheaterCafé

Na afloop van de voorstellingen en concerten is ons sfeervolle TheaterCafé geopend voor de nazit. Ook de artiesten zullen regelmatig aanschuiven voor een praatje met het publiek.

Bezoekevaluatie

Na uw bezoek aan een voorstelling kunt u van ons een e-mail ontvangen met het verzoek om een korte enquête in te vullen. We vragen u hierin om uw oordeel over de voorstelling en over onze dienstverlening. De inzendingen worden niet persoonlijk beantwoord; we gebruiken de antwoorden om onze programmering en service te optimaliseren.

Stichting Vier het Leven

Schouwburg Cuijk gaat samenwerken met Stichting Vier het Leven. Bent u op leeftijd en komt u weinig buiten de deur? Stichting Vier het Leven organiseert film-, theater- en concertbezoeken voor ouderen (vanaf 65 jaar). Geniet met een klein gezelschap van een heerlijke middag of avond uit! U wordt begeleid van deur tot deur. Meer info: www.4hetleven.nl

SchouwburgPas

Houders van een Schouwburgpas krijgen jaarlijks toegang tot de exclusieve voorverkoop van toegangskaarten en profiteren gedurende het seizoen ook van andere voordelen, zoals een uniek ‘kijkje achter de schermen’ en interessante (last minute)aanbiedingen. De opbrengst van de SchouwburgPas komt nagenoeg volledig ten goede aan twee maatschappelijke doelen: St. Leergeld Land van Cuijk en het Podiumfonds Land van Cuijk & Noord-Limburg. Meer informatie: schouwburgcuijk.nl/schouwburgpas

Podium Cadeaukaart

Op zoek naar een leuk cadeau?
Geef deze speciale editie van de Podium Cadeaukaart!